Regulamin

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

RESTAURACJA ALBATROS

 

Niniejszy regulamin określa zasady dokonywania zakupów posiłków z dowozem w sklepie internetowym prowadzonym przez Usługodawcę pod adresami: www.restauracjaalbatros.pl oraz https://restauracjaalbatros.s4honline.pl/

Usługodawcą oraz Administratorem danych osobowych jest „SPOŁEM” Augustowska Spółdzielnia Spożywców , ul. Rynek Zygmunt Augusta 37, 16-300 Augustów, zarejestrowana w Rejestrze Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Białymstoku, XII Wydział Gospodarczy KRS, pod nr KRS: 0000026246, Nr NIP 846-000-22-75, Nr Regon: 001078659 zwana dalej „Usługodawcą”.

Aby nawiązać kontakt z Usługodawcą należy skorzystać z adresu poczty elektronicznej: zamowienia@restauracjaalbatros.pl

 

§1. Definicje

1. Regulamin – niniejszy Regulamin. W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 ze zm.).

2. Klient – osoba fizyczna, która ukończyła 18 lat i posiada pełną zdolność do czynności prawnych, bądź osoba prawna lub jednostka organizacyjna posiadająca zdolność do czynności prawnych, która na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie dokonuje Zamówienia w Sklepie Internetowym. Klientem może być osoba fizyczna, która ukończyła 13 lat, ale nie ukończyła 18 lat w zakresie, w jakim może nabywać prawa i zaciągać zobowiązania zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującego prawa tj. w drobnych bieżących sprawach życia codziennego.

3. Usługodawca – podmiot świadczący usługi sprzedaży za pośrednictwem Sklepu Internetowego na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.

4. Restauracja – Restauracja Albatros zlokalizowana przy ul. Mostowej 3 w Augustowie stanowiąca zakład gastronomiczny Usługodawcy, świadcząca usługi gastronomiczne w imieniu Usługodawcy

5. Przedmiot transakcji – Towary wymienione i opisane na stronie internetowej Sklepu Internetowego.

6. Towar – rzecz ruchoma, prezentowana w Sklepie Internetowym, której dotyczy Umowa Sprzedaży.

7. Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu Kodeksu cywilnego, zawarta pomiędzy Usługodawcą a Klientem, z wykorzystaniem serwisu internetowego Sklepu.

8. Sklep Internetowy (Sklep) – serwis internetowy dostępny pod adresami www.restauracjaalbatros.pl oraz https://restauracjaalbatros.s4honline.pl/, za pośrednictwem którego Klient może złożyć Zamówienie, którego dostawcą jest firma S4H Sp. z o.o. z siedzibą w Kołobrzegu, ul. Głogowa 10, zarejestrowana pod numerem NIP: 671-17-76-465, REGON: 320662615, KRS: 0000329919

9. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta określające jednoznacznie rodzaj i ilość Towarów, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży.

101. System teleinformatyczny – zespół współpracujących ze sobą urządzeń informatycznych i oprogramowania, zapewniający przetwarzanie i przechowywanie, a także wysyłanie i odbieranie danych poprzez sieci telekomunikacyjne za pomocą właściwego dla danego rodzaju sieci urządzenia końcowego.

 

§2. Zasady ogólne

1. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu Internetowego dostępnego pod adresem: www.restauracjaalbatros.pl oraz https://restauracjaalbatros.s4honline.pl/

2. Warunkiem złożenia Zamówienia przez Klienta w Sklepie Internetowym jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i akceptacja jego postanowień.

3. Sklep internetowy Restauracja Albatros prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem sieci Internet.

4. W ramach wymagań technicznych niezbędnych do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca w celu realizacji zamówień, Klient powinien dysponować aktywnym kontem poczty elektronicznej (e-mail) oraz urządzeniem podłączonym do sieci Internet.

5. Klient zobowiązany jest do niedostarczania treści zabronionych przez przepisy prawa, np. treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne lub prawa osób trzecich.

6. Wszystkie informacje zawarte i wyświetlane w Sklepie Internetowym, odnoszące się do towarów i usług, łącznie z ich cenami, nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego, lecz zaproszenie do zawarcia umowy określone w art. 71 Kodeksu Cywilnego.

7. Zakazane jest korzystanie ze Sklepu Internetowego przez Klienta w sposób sprzeczny z prawem, dobrymi obyczajami lub naruszający uzasadnione interesy Usługodawcy. Klient nie może umieszczać w serwisie treści bezprawnych.

8. Klient oświadcza, że podane przez niego dane w formularzu zamówienia, w szczególności adresowe oraz adres email i telefon są zgodne, prawidłowe i kompletne.

9. W przypadku podania fałszywych danych lub nienależących do Klienta, Usługodawca może niezwłocznie usunąć zamówienie Klienta oraz zawiadomić odpowiednie organy państwowe.

10. Jeśli w konsekwencji bezprawnego wykorzystania danych Klienta są przeprowadzane transakcje za pomocą jego danych, Usługodawca jest zwolniony z odpowiedzialności, jeżeli Klient nie zawiadomił Usługodawcy o bezprawnym wykorzystaniu jego danych niezwłocznie po wykryciu tego faktu.

 

§3. Składanie zamówień

1. Wszystkie ceny podane na stronie internetowej www.restauracjaalbatros.pl są cenami brutto podanymi w złotych polskich. Podane ceny nie obejmują kosztu dostawy i kosztu opakowania, które dodawane są do zamówienia na kolejnym etapie składania zamówienia.

2. Minimalna wartość zamówienia na odbiór osobisty to 5 zł brutto. Minimalna wartość zamówienia na dowóz to 30 zł brutto, a koszt dostawy do miejsca dostawy zlokalizowanego w promieniu 6 km od centrum Augustowa wynosi wówczas 10 zł. Przy zamówieniach o wartości powyżej 60 zł brutto, koszt dostawy do miejsca dostawy zlokalizowanego w promieniu 6 km od centrum Augustowa wynosi 0 zł. Koszt dostawy do miejsca dostawy zlokalizowanego w promieniu powyżej 6 km od centrum Augustowa wynosi 20 zł brutto.

3. Do każdego zamówionego w Sklepie dania na wynos doliczana jest obowiązkowa opłata w wysokości 1 zł brutto za opakowanie, a do każdego zamówienia doliczana jest dodatkowa, obowiązkowa opłata w wysokości 1 zł brutto za torbę, do której zapakowane zostanie zamówienie. Powyżej zamówienia 4 dań doliczana jest dodatkowa opłata 1 zł brutto za drugą torbę.

4. Prezentowana w Sklepie oferta dań i dodatków jest zmienna i będzie okresowo modyfikowana. Oferta menu może być ograniczana w trakcie dnia, w przypadku wyprzedawania się poszczególnych rodzajów dań. Restauracja zobowiązuje się niezwłocznie, w miarę możliwości, zamieścić za pośrednictwem Sklepu Internetowego ogólnodostępną informację mówiącą o występujących ograniczeniach lub braku możności realizacji Zamówień.

5. Zamówienia są przyjmowane przez stronę internetową oraz telefonicznie pod numerem: 530 846 078.

6. Zamówienia online przez stronę internetową: www.restauracjaalbatros.pl oraz https://restauracjaalbatros.s4honline.pl/  oraz telefonicznie pod numerem: 530 846 078. można składać codziennie w godzinach 12.00 – 17.00, a w miesiącach czerwiec – sierpień w godzinach 12.00-19.00, z wyjątkiem dni świątecznych takich jak: Wielka Sobota, Wielkanoc, Wigilia, Boże Narodzenie, Sylwester, Nowy Rok oraz innych dni wyłączonych z dowozów, o których informujemy na stronie internetowej: www.restauracjaalbatros.pl. W tych dniach będą obowiązywać skrócone godziny zamówień z odbiorem osobistym i dowozem lub całkowite wyłączenia składania zamówień z odbiorem osobistym i dowozem.

7. Klient składając zamówienie przez stronę internetową: www.restauracjaalbatros.pl oraz https://restauracjaalbatros.s4honline.pl/ lub przez telefon zobowiązuje się podać swoje prawdziwe i kompletne dane wymagane przez Sklep Internetowy lub pracownika Restauracji i przyjmuje do wiadomości, że składa zamówienie z obowiązkiem zapłaty.

8. Zamówienie składane przez Sklep Internetowy jest skuteczne, jeśli Klient prawidłowo wypełni formularz Zamówienia i prawidłowo poda dane kontaktowe w tym dokładny adres, na który Zamówienie ma być dowiezione oraz numer telefonu i adres e-mail, jak również dokona płatności za pośrednictwem serwisu Przelewy24.pl

9. Klient w procesie składania Zamówienia może wyrazić wolę otrzymania paragonu fiskalnego lub paragonu z NIP. Wystawione dokumenty zostaną załączone do Zamówienia.

10. Warunkiem złożenia skutecznego Zamówienia jest wyrażenie zgody przez Klienta na umieszczenie jego danych osobowych w bazie danych Sklepu Internetowego Usługodawcy w celu ich przetwarzania w związku z realizacją Zamówienia. Klient ma prawo do wglądu w swoje dane, ich poprawiania oraz żądania ich usunięcia.

11. Usługodawca zastrzega sobie prawo do potwierdzenia złożenia zamówienia oraz poprawności danych za pomocą telefonu lub poczty elektronicznej. W przypadku braku kontaktu z Klientem, niepełnych danych, podejrzenia, że dane nie są prawdziwe, należą do osób trzecich, Usługodawca ma prawo zamówienie anulować za podaniem przyczyny.

12. Po złożeniu przez Klienta skutecznego Zamówienia przez Sklep Internetowy, otrzyma on automatyczną odpowiedź potwierdzającą złożenie Zamówienia oraz automatyczną odpowiedź z serwisu Przelewy24.pl dotyczącą przyjęcia płatności.

13. Umowę między Klientem korzystającym ze Sklepu Internetowego a Usługodawcą uważa się za zawartą dopiero wtedy, gdy Restauracja potwierdzi Klientowi, że zamówienie przyjęła do realizacji poprzez e-mail wysłany na adres e-mail Klienta podany w formularzu Zamówienia. Wykonanie przez Usługodawcę i Restaurację tej czynności jest jednoznaczne ze skutecznym przekazaniem Klientowi potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji.

14. Czas rozpoczęcia realizacji Zamówienia pokrywa się z momentem potwierdzenia przez Restaurację przyjęcia do realizacji zamówienia poprzez wiadomość e-mail lub z momentem przyjęcia Zamówienia przez telefon.

15. Podany  na stronie Sklepu Internetowego lub przez telefon czas realizacji zamówienia należy traktować jako planowany i jego przekroczenie do 80% nie jest traktowane jako uchybienie w realizacji zamówienia i nie stanowi podstawy do reklamacji.

16. Usługodawca ma prawo anulować potwierdzone zamówienie w przypadkach:

a) naruszenia zasad opisanych niniejszego Regulaminu;

b) awarii lub ograniczeń technicznych lub organizacyjnych, które uniemożliwiają lub mocno utrudniają realizację zamówienia;

c) wystąpienia braku odpowiednich środków lub produktów do wykonania zamówienia, którego Restauracja nie mogła przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności;

d) w przypadku powzięcia uzasadnionych wątpliwości, iż podane przez Klienta dane są nieprawdziwe, należą do osób trzecich, Klient nie posiada zdolności do czynności prawnych w rozumieniu prawa cywilnego,

e) podania przez Klienta niekompletnych danych, z powodu błędów w formularzu Zamówienia, a także w przypadku braku możliwości podjęcia kontaktu z Klientem.

W tych wypadkach, płatność zrealizowana za pośrednictwem serwisu Przelewy24.pl zostanie Klientowi zwrócona w ciągu 72 h (w dni robocze, w święta może ulec wydłużeniu).

 

§4. Dostawa lub odbiór osobisty

1. Dostawa jest realizowana przez Usługodawcę priorytetowo na terenie miasta Augustów (w promieniu 6 km od centrum Augustowa) oraz w miarę posiadanych możliwości logistycznych do miejsc zlokalizowanych powyżej 6 km od centrum Augustowa i wybranych miejscowości ościennych.

2. Zamówienie jest dowożone pod adres wskazany w formularzu zamówienia lub przekazany telefonicznie.

3. Zamówienie jest dostarczane przez Restaurację. Minimalna wartość zamówienia na odbiór osobisty to 5 zł brutto. Minimalna wartość zamówienia na dowóz to 30 zł brutto, a koszt dostawy do miejsca dostawy zlokalizowanego w promieniu 6 km od centrum Augustowa wynosi wówczas 10 zł. Przy zamówieniach o wartości powyżej 60 zł brutto, koszt dostawy do miejsca dostawy zlokalizowanego w promieniu 6 km od centrum Augustowa wynosi 0 zł. Koszt dostawy do miejsca dostawy zlokalizowanego w promieniu powyżej 6 km od centrum Augustowa wynosi 20 zł brutto.

4. Opakowania dań oraz torba papierowa do zapakowania Zamówienia są naliczane dodatkowo w wysokości 1 zł za opakowanie każdego dania oraz 1 zł za torbę papierową dodawaną do całości zamówienia (powyżej 4 dań, koszt za torbę w wysokości 1 zł jest doliczany dodatkowo).

5. Odbiór osobisty możliwy jest w Restauracji Albatros w Augustowie, ul. Mostowa 3 w dniu składania zamówienia w godzinach 12.00-17.00, a w miesiącach czerwiec-sierpień 12.00-19.00

 

§5. Płatności

  1. Na każde sprzedane Zamówienie Usługodawca wystawia paragon lub paragon z NIP (faktura uproszczona).
  2. Płatność za Zamówienie może nastąpić: przy zamówieniu online – za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych Przelewy 24.pl lub przy zamówieniu złożonym telefonicznie – kartą płatniczą lub gotówką przy odbiorze zamówienia.
  3. Płatności w Sklepie Internetowym są obsługiwane przez spółkę PayPro SA (PayPro) z siedzibą w Poznaniu, przy ulicy Pastelowej 8 (60-198), numer KRS 0000347935, numer NIP 7792369887
  4. Płatności realizowane są za pomocą: karty kredytowej, karty debetowej, przelewu bankowego, BLIK-a.
  5. W przypadku dokonania zapłaty za pomocą płatności online, Restauracja przyjmie zamówienie do realizacji tylko wtedy, gdy Operator Płatności potwierdzi otrzymanie środków. Dokument potwierdzenia zaksięgowania środków na koncie Klienta nie jest wystarczający.
  6. W przypadku, gdy Restauracja anuluje zamówienie opłacone za pomocą płatności online, Usługodawca dokona zwrotu płatności. Zlecenie zwrotu płatności nastąpi nie później niż w terminie 72 h, z zastrzeżeniem, że dni wolne od pracy mogą ten okres wydłużyć. Za datę dokonania zwrotu przyjmuje się datę złożenia przez Usługodawcę dyspozycji zwrotu należnej kwoty u Operatora Płatności.
  7. Usługodawca oraz Operator Systemu Płatności Online nie ponoszą odpowiedzialności za opóźnienia w przekazywaniu płatności lub odpowiedzi autoryzacyjnych, spowodowane przyczynami powstałymi po złożeniu przez Klienta dyspozycji płatności, a także za niezrealizowanie oraz opóźnienie w przekazaniu należnych środków lub weryfikacji danych, w szczególności spowodowane podaniem przez Klienta nieprawidłowych lub niekompletnych danych, które uniemożliwiają zrealizowanie transakcji płatności, jak również za opóźnienia będące następstwem innych zdarzeń niezależnych od Usługodawcę lub Operatora Systemu Płatności Online.

 

§6. Postępowanie reklamacyjne

1. Reklamacje dotyczące funkcjonowania serwisu Klient może zgłaszać na adres e-mail: albatros@spolem.augustow.pl lub w formie pisemnej na adres: Społem Augustowska Spółdzielnia Spożywców, ul. Rynek Zygmunta Augusta 37, 16-300 Augustów. Reklamacja powinna zawierać dane identyfikujące Klienta, telefon, adres e-mail, datę złożenia zamówienia, datę realizacji zamówienia, wskazany adres realizacji zamówienia, login Klienta oraz szczegółowy opis składanych zastrzeżeń.

2. Reklamacje zostaną rozpatrzone niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni roboczych od dnia otrzymania zgłoszenia. Klient zostanie poinformowany o rozpatrzeniu reklamacji poprzez e-mail lub listownie.

 

§7. Polityka prywatności oraz ochrona danych osobowych

Szczegółowe informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych dostępne są w Polityce prywatności.

 

§8. Prawo odstąpienia od umowy przez Klienta

  1. Przed spełnieniem świadczenia przez Restaurację, Klient może odstąpić od umowy bez podania jakiejkolwiek przyczyny, przy czym uprawnienie to może być wykonane do momentu, w którym Restauracja nie przystąpi do realizacji zamówienia, tj. nie potwierdzi przyjęcia zamówienia do realizacji zgodnie z §3. Ust. 13
  2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient zobowiązuje się poinformować o tym Restaurację telefonicznie niezwłocznie po złożeniu zamówienia, ale nie później niż do momentu otrzymania od Restauracji e-maila potwierdzającego przyjęcie zamówienia do realizacji zgodnie z §3. Ust. 13. Po tym czasie zamówienie nie może być odwołane ani zmienione, chyba że Restauracja wyrazi na to zgodę.
  3. Poinformowanie Restauracji o chęci odstąpienia od umowy za pomocą poczty elektronicznej nie jest wystarczające do skutecznego odstąpienia od umowy.
  4. Jeśli Klient dokonał zapłaty za pomocą płatności online, a Restauracja przyjęła i potwierdziła możliwość odstąpienia od umowy, Usługodawca dokona zwrotu płatności. Zlecenie zwrotu płatności nastąpi nie później niż w terminie 72 h, z zastrzeżeniem, że dni wolne od pracy mogą ten okres wydłużyć. Za datę dokonania zwrotu przyjmuje się datę złożenia przez Usługodawcę dyspozycji zwrotu należnej kwoty u Operatora Płatności.

 

§9. Postanowienia końcowe

1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy ustawy z dnia 30-05-2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827 z późn. zm.) oraz przepisy Kodeksu cywilnego.

2. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu. Zmiana Regulaminu wchodzi w życie w terminie 2 dni od dnia publikacji. Brak akceptacji treści Regulaminu jest jednoznaczny z brakiem możliwości korzystania ze Sklepu Internetowego.

3. Regulamin nie wyłącza oraz nie ogranicza żadnych uprawnień Klienta będącego Konsumentem, które przysługują mu na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzeczności pomiędzy postanowieniami Regulaminu, a bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa przyznającymi Konsumentowi uprawnienia, pierwszeństwo mają te przepisy.